lørdag den 18. juni 2016

Kyssedrømme

Drømte at jeg var med i en afart af det dér kysseprogram på TV3, som jeg spildte en time af mit liv på at se en enkelt afsnit af for noget tid siden.
I min drømmeversion af programmet skulle jeg dog kun kysse to personer, og det foregik uden bind for øjnene. Og det var folk, jeg kendte i forvejen. Sleeet ikke akavet, nej. Ahem. Nå, men den første, jeg skulle kysse var en studiekammerat og det var en sært tantekys, hurtigt overstået og ikke noget, der blev dvælet ved i "programmet" (for jo, der var en vært, der stod og så på (igen, det var en ret akavet drøm))... Og den anden, jeg skulle kysse var, naturligvis, ingen ringere end Den Perfekte. Da værten interviewede ham, sagde han, at han aldrig havde tænkt på mig sådan, men kysse mig, det ville han i hvert fald gerne. Og det gjorde vi så. Så skulle man måske tro at det her drømmekys var helt og aldeles vidunderligt, men det var egentlig bare lidt akavet (som alt andet i den her drøm tilsyneladende var). Men dårligt var det ikke, og mit drømme-jeg syntes det var rart med hans hånd på min lænd (det ville mit virkeligheds-jeg nok også synes om...) Da værten bagefter spurgte om det var et godt kys var vi begge sådan lidt "nah", men Den Perfekte mente at man jo bare måtte øve sig. Og det blev vi så enige om at vi skulle og så vågnede jeg og var lidt skuffet over, at jeg ikke kom mere op at køre over at skulle kysse Den Perfekte i drømmen...

4 kommentarer:

  1. Og så er jeg tilbage igen. Jeg håber virkelig, at du er okay! Du skal bare passe på dig selv, skal du... men tror du ikke, at det kunne være en idé at invitere ham ud til en øl eller et eller andet på et tidspunkt? Måske det kunne give lidt klarere besked - det virker som om I ikke har så meget tid sammen på tomandshånd... men selvfølgelig er det heller ikke bare lige at få det gjort. Der skal mod til, men det er jeg sikker på, at du har.
    Jeg krydser fingre for dig.
    M. H. R.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej! Jeg er helt okay, det skinner måske ikke igennem i mine skriverier herinde, men størstedelen af tiden har jeg det ganske glimrende :) Men tak, jeg skal nok passe på mig. Og jo, du har sikkert ret, det er nok vejen frem. Men jeg skal bare lige finde rette tid og sted (og modet), hvis det findes. Tak for krydsede fingre, dem får jeg helt sikkert brug for.
      Har du det ellers godt?

      Slet
    2. Det synes jeg.. overvejende. Grunden til at jeg gav ovenstående forslag, var fordi min nuværende kæreste gjorde netop det med mig, og jeg blev mere eller mindre solgt med det samme. Det var bare så oplagt at foreslå det.
      Det går op og ned. Ferie betyder frihed, men også masser af tom tid, der kan risikere at blive brugt på ingenting. Jeg døjer med nogle ret dumme personlige problemer for tiden, som jeg forsøger at få has på med diverse terapi... det gør nok så ondt i mit hoved i øjeblikket. Det må egentlig ikke være særligt sjovt at høre hvordan jeg har det, sorry!
      Men lad mig så lige se dit seneste indlæg...
      M.H.R.

      Slet
    3. Rart at høre, at den slags forslag kan føre noget godt med sig (ikke at jeg ikke vidste det i forvejen, men så er det måske nemmere for mig at tage mig sammen til at spørge ham på et tidspunkt).

      Øv, det lyder ikke rart! Håber du får styr på det :) Og nu spurgte jeg jo sådan set selv, så det skal du altså ikke undskylde for at fortælle mig ;)

      Slet