tirsdag den 18. januar 2011

Borgerligt tusmøke

Jeg har læst en bog, som jeg vil anbefale dig at læse, hvis du har en ledig aften. Den hedder Borgerligt tusmørke og er skrevet af en herre ved navn Simon Fruelund. Den er ret speciel, for man får sådan set bare nogle få informationer om alle de mennesker, der bor i hvert eneste husnummer på Dantevej og i boligblokken Mosehøj og det er jo guf for sådan en som mig, som altid sidder og glor ind i folks huse, når jeg kører forbi i mørke (altså ikke på den creepy måde). Jeg synes ikke rigtig, jeg formår at sælge den så godt, haha. Men altså, I kan læse mere om den her.
Og den tager altså ikke meget mere end en aften at læse, så hvis du synes den er dårlig, så kan du jo bare glæde dig over, at du ikke har spildt mere end et par timer på den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar