tirsdag den 5. januar 2016

Let go.

Jeg burde sådan set læse til eksamen, især fordi jeg ikke har læst noget som helst i dag. Men min koncentration er ikke rigtig eksisterende, så måske det kan hjælpe at tømme hjernen for distraherende tanker...

Så Den Perfekte til forelæsning i går. Og han er stadig lige perfekt. Han smilede og grinede også med mig, da jeg stod oppe ved tavlen og præsenterede det, jeg nu engang skulle præsentere. Men det var så også dét. Vi snakkede ikke sammen overhovedet, smilede ikke engang til hinanden, bortset fra da jeg stod deroppe (og nærmest stod lige foran ham). Og smile og grine gør han jo til alle, det er jo bare sådan han er. Jeg skal virkelig stoppe mig selv og indse at det nok en envejs-fascination fra min side. Jeg skal give slip. Så kan det jo også være, jeg kan lave en Ginny (Harry Potter-referencer, yay!) engang, når jeg forhåbentlig får pillet ham ned af den piedestal, jeg har sat ham op på, så jeg tør at tale rigtigt med ham. Så. Giv slip.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar