mandag den 25. november 2013

Jeg har fundet ud af, hvordan jeg tackler min "alt bliver akavet fordi jeg måske/måske ikke har lidt for varme følelser for dig situation" med min studiekammerat, som jeg ikke skal have den slags følelser for. Løsningen er simpelthen, at jeg flirter med ham på en rimelig afslappet måde og så går det faktisk meget fint. Dog har jeg lidt på fornemmelsen, at han måske har lidt for varme følelser for mig, for han har en tendens til at altid at komme hen og røre ved mig, når vi er på ekskursioner og lignende. Og det behøver selvfølgelig ikke at betyde noget, og et eller andet sted, så håber jeg, at det bare er mig, der fejl- og overfortolker for vildt. Men jeg er bare ikke typen, man sådan rører ved særlig tit (og jeg rører virkelig heller ikke ved andre ret tit).
Den anden dag opførte han sig også helt fjollet overfor mig, som en forelsket teenager. Men han er også typen, der har virkelig mange pigevenner, så det kan også være, han bare er ved at opgradere mig til at være en nærere ven end jeg tidligere har været. Who knows? Ja, jeg gør tydeligvis ikke...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar